ny bloggdesign

Publicerad 2010-11-04 21:06:10 i hösten 2k10

ny bloggdesign, vad tycker ni?

idag har min sminkning inspirerats av http://sminkladan.blogg.se och jag avgudar verkligen hennes sminkningar! imorrn blir det först och främst ringa till hallings och hoppas på att dom har en tid imorn så jag slipper vänta till måndag med att klippa mig! blir rund lugg och efter det ska jag tona håret lite kastanjebrunt! asnice! men toningen väntar jag med till lördag (: imorrn blir det även utgång - otten. och otten har maskerad. så jag ska va en 80talsfitnesstränaregrej! asbra! ae jag har inget att skriva.

jag va på stan idag med juhännih, köpte en ny sminkväska, stoooor! blev knall orange, asläckert xd och sen köpte jag toningen och lösögonfransar! bokade även tid på hallings, men som jag sa tidigare ska jag försöka boka om den!

ska va brorvakt imorrn. blir kul! inte träffat buffeln sen i måndags! han kommer hit snart! längtar tills jag flyttar hemifrån och allt! har förresten fått mitt kort nu, och äntligen kan jag handla på internet själv! underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela