död flicka nummer ett

Publicerad 2011-02-01 15:31:42 i bilds whintr 2k10-11

I onsdags fyllde Jossan 18, så då var jag hos henne tillsammans med Emmy och Klara.



Vi hade askul, käkade allt för mycket mat, körde Wii och skrattade för mycket!



I torsdags fixade vi inför bröllopsutställningen som skulle va i skolan på fredagen. Och på kvällen blev det stallet.



Fick äntligen en bra bild på min fina flicka där hon har öronen framåt!



På fredagen blev det bröllopsutställning, bilder hittar ni här. Men här är en bild på fin fina gänget som jobba!



I helgen har jag bara umgåtts med Jesper och haft asmysigt!



Har även haft så ont i halsen att jag inte kunde vrida nacken. Sen har jag haft ont i tungan också.

Nu har jag varit i skolan i två dagar, vilket innebär bara två dagar mindre till mitt ivval...

Ska ha 'Skapa i metall' som en extra kurs tillsammans med 3or med början v 10. Läskigt...

Nu ska jag (äntligen) plocka ner min julgran som står kvar och sen fixa mig lite.

STUDS OCH STAMP - ERAN SYSTERDAMP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela