Dag 5 - Det här åt jag idag.

Publicerad 2011-03-01 10:47:48 i dag

Fast det blir ju igår...

Jag åt en macka med korv på hos jesper tillsammans med en liten youghurt. Efter det tog jag ett tuggummi på väg till skolan. I skolan åt jag nån kycklinggryta och bulgur med pizzasallad. På bilden fick jag en halv muffins av världens bästa Felicia. När jag kom hem åt jag två mackor med leverpastej och drack ett glas oboy. När jag var på ingelsta åt jag en FizzyBubble jag fick av Jasmine. När jag kom hem så blev det kassler, sås och potatis. Sen åt jag lite godis när jag kollade på TopModel. Innan jag skulle sova åt jag 2 riskakor och drack 1 kopp te.

Kommentarer

Postat av: LINNÉA

Publicerad 2011-03-02 20:50:03

hahah biancaaa, inga bra matvanor inteee :D

Postat av: LINNÉA

Publicerad 2011-03-03 19:37:13

sv: haha massa småätande juuuu!! ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela