turdag!

Publicerad 2011-03-30 22:27:03 i vohr 2k11

jag har haft världens jävla tur dag idag!

först kommer jag lagom till praktiken och där jag bara får göra massa fina fat med ljus, iste, marmelad, nallar, choklad, servetter med mer i flera olika stilar, prisklasser och höjder. kom gärna in och kolla på dom och köp - BLÅKLINTEN !!

sen poff pang får jag sluta vid 13.00 för att dom inte hade några fler uppgifter till mig och cheferna var inte där så jag fick mina timmar ändå ;)

när jag hade slutat åkte jag till stan för att hämta ut mina p-piller och dom skulle kosta 100 :-  för ett år så mamma lägger in 100 :- på mitt kort. men hon recepttanten skrev fel, så jag behövde bara betala 10 :-!

så för resten av pengarna hittar jag ett par asläckra brillor som kostar 79:-, men jag ser inte att det är 25% rabatt på! så dom kosta bara 59:- !

sen när jag är på väg hem hittar jag glassen jag letat efter aslänge! en av den nya cornetto, den fick dock bara typ 3.8 av 5...

och så har det varit asfint väder hela dagen så när jag ätit upp glassen hemma tog jag en promenad runt strömmis med brorsan, tog typ sammanlagt 1,5 timmar :D

och nu har jag sökt 4 jobb och hoppas att jag ska få nått!

jag vill lägga upp bilder på mina nya solbrillor och fina bilder jag tog på brorsan idag, men jag hittar inte sladden till mobilen...

imorrn blir det praktik och sen stallet med jossan (:

see you later alligator!

Kommentarer

Postat av: M e l i n d a

Publicerad 2011-03-30 22:28:53

åh vad fin blogg ! :)

Postat av: Jesper

Publicerad 2011-03-31 02:41:12

Hoppas du delar med dig av din tur när jag väl ska göra teoriprov/uppkörning! ;) puss på tur! <3

Postat av: JosN

Publicerad 2011-03-31 10:12:37

Dude, då borde du ha så mkt tur att kärringtanten inte är där ! ;D<3

Postat av: malin

Publicerad 2011-03-31 12:22:24

tusen tack för dina jätte fina ord om min blogg :)! roligt att du vill vara med i min tävling.



Lycka till nu !

Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Publicerad 2011-04-01 00:08:05

Hej!

Nu är vinnarna i Bstore tävlingen presenterade!

Kika in och se om du vann! :)

http://adaras.se/2011/march/utkast-mars-31-2011.html#comment



Ska jag fortsätta med tävlingar? Tyck gärna till! :)

Kram! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela