JAG UTMANAR ER!

Publicerad 2012-06-03 00:59:29 i allt

Eftersom jag blev utmanad av Gaymasen häromdan, så tänkte jag utmana er idag! Svara på frågorna i kommentarsfältet här på bloggen eller skriv dom på din egen blogg och isf säg till när du svarat på dom.

1. Anser du att min blogg är en av dom roligaste du läser? :)
2. Kjol/klänning eller byxor/jeans/shorts?
3. Vilket inlägg är det bästa jag gjort enligt dig? Vare sig det är roligt, sorligt, fint osv.
4. Vad gör du just nu förutom att svara på mina frågor?
5. Vad skulle du välja - ha enorma hemoröjder eller ha analsex 12 gånger om dagen med mannen med störst penis i hela världen?
6. Favoritfilm, musik, låt, färg & mat? :D
7. Vad har du för fobier?
8. Klackar eller platta skor?
9. Är du som mig, en skogsmulle som älskar innerstaden eller är du en sån som håller dig till innerstaden eller skogen endast?
10. Tatueringar eller piercingar om du bara får välja en av dom och måste välja?

Så nu kan ni väl ändå svara?! Det gjorde ni ju inte sist! :(

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2012-06-03 11:23:07

1.jag vet inte , kanske inte roligaste men klart bland top jag läger<3

2. Den vet nog alla! Kjol!/klänning!

3. Fan kommer inte ihåg och kan inte bläddra tillbaka :)!

4 ligger i min säng och skaffar mig modeller!:)

5. Haha analsex!!

6.har ingen film men kanske titanic! Reggaeton, starships, rosvit! Lasange

Postat av: Anneli

Publicerad 2012-06-03 11:26:00

7.telefon- att pratat med okända personer!!

8.klack!!!

9. Älskar skogen och naturen men samtigigt är jag alltid bara i stan på sommarns som jag håller hus ute på landet!:)

10. Skit på dig sötnos båda!! Har ingen jag inte gillar <3

Postat av: Frida

Publicerad 2012-06-03 14:55:29

jag har svarat på min bloggggg :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela