BLEV UTMANAD AV BÄSTASTE GAYMASEN!

Publicerad 2012-05-31 21:53:48 i allt

1. Vad är det bästa med MIN (the one and only - Gaymasen) blogg?

- Du skriver så enormt jävla roligt om allting! Är jag ledsen går jag in på din blogg och garvar ihjäl mig! Älskar dina fina bilder som rör sig - dom får mig alltid att gråta! (glädjetårar OFC!!)

2. Om du fick vara ett djur vilket djur hade du valt och varför?

- Jag väntade till sist med den här frågan ska du veta... Jag tänkte först Kungsörn, vara fridlyst och fri som en fågel - finns det nått bättre?! Men sen kom jag på att jag vill vara en Bono Bono, eller Dvägschimpans som ni vanliga människor säger. För dom har sex för att reda ut allt! Älskar dom varandra - har dom sex. Hatar dom varandra - har dom sex. Bråkar dom - har dom sex. Äter dom - har dom sex. FATTA DET LIVET! Så jag vill vara en Dvärg-Kungs-Schimpans-Örn! :D

3. Om du får chansen att skriva en bok om hur du levt ditt liv hittills, vad skulle den boken få för titel?

- Den skulle nog faktiskt bara heta Syster Damp.

4. Hemsk fråga men om du måste välja - cancer eller alzheimers?

- Cancer, det kan man dom flesta gånger bli av med och jag vet hur jobbigt det är för dom i sin omgivning om man har alzheimers...

5. Värme eller kyla?

- Någonstans mittemellan mot det varmare! Älskar snö, men vill inte ha bitande kyla. Älskar sommaren (man får ju gå lättklädd), men den påträngande värmen är förjävlig! Våren är bäst!

6. Mac eller PC?

- Ingetdera! iPhone <3

7. Bada i ett kallt hav och få kallsup med saltvatten var femte minut eller bada i en varm, kolsvart sjö samtidigt som du vet att ett gigantiskt (o)djur simmar runt där någonstans?

-  KALLSUP FFS! Hatar att bada i sjöar osv när det finns fiskar och grejer där i! Ryser av bara tanken :(

8. Om du fick välja att ha sex med vilken person du vill i heeela världen, vem hade du valt?

- BARA EN PERSON?! Taskigt :( Jag har ju redan haft sex med en av mina drömmars man... Men jag skulle nog välja någon porrskådis bara för att testa eller typ Matthew Heafy! Han är fett het på scenen...

9. ÄRLIGT nu, vad är vackrast, penis eller snippa?

- Jag tycker att penisar är vackra om dom är omskurna, annars är det bara UÄÄK! Men det finns många snippor som är bländande vackra!

10. Om du fick träffa antingen president Obama och vara med och påverka samt ändra EN (vilken du vill) fråga i samhället eller träffa Lady Gaga och festa med henne en hel vecka samt få en miljon - vem hade du valt?

- Lady Gaga! Skulle jag träffa Obama skulle bara samhället i USA ändras och där bor inte jag. Lady Gaga kan man festa med var som och jag vill upptäcka!

Kommentarer

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2012-06-01 10:17:32

Haha älskar svaren! Brutally honest. Och tack snälla för finfina ord om mig och min blogg. Blir så glad när jag ger glädje till andra. :)



Älskar även djuret, haha. Verkligen genomtänkt där. ^^



Tack att du tog dig tid att svara. Kul att läsa! :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela