Love, love me do. You know I love you!

Publicerad 2012-06-09 13:51:19 i bilder

Det här inlägget skulle jag lagt upp förra onsdagen (30/5), idag är det 9/6 -.- skriver hur min vecka sen dess varit om en och en halv vecka då? Eller vad tycker ni? Haha nej jag skriver efter detta :)

"Helvete vad sämst jag har varit! Seriöst... Liksom senaste ordentliga inlägg var i onsdag. Jag kommer inte ihåg alls vad jag gjorde i torsdags... I fredags var det skola, sen förbi farmor och farfar med blommor innan jag åkte med pappa och handla åt dom. På kvällen blev det Puls med bästa Mikkiz! Goodiebag, gratis dricka och så får jag hem ett klädesplagg snart! Hoppas på västen...

På lördagen gick jag ut med Bror på morgonen. Vi skulle bara gå ut och kissa en snabbis vilket resulterade i en promenad på nästan 3 timmar och sammanlagt gått nästan 1 hel jävla fucking mil!!! Efter det dusch och handla med pappa och sen hämta upp bästa Yoni. Hem till pappa och grilla sig lite och dricka sig lite. Efter en lång tid på altanen gick vi in och kollade på Eurovision!

Och som alla vet vann ju underbara Loreen hela jävla skiten åt Sverige!! Så nästa år ska jag se Eurovision live, vart det nu blir, med Yoni! :D Sen efter Eurovision gick jag och Yoni hem till han, vilket tog sin tid med en full Yoni. Satte på en film, efter det en till, efter det en till osv. Va uppe till 7, sen sov vi till 10, va jag trött? Nae inte alls! Drog oss ner till stan och käka en räkmacka med Jani :) Sen tillbaka till honom och sova lite innan mamma hämta mig för att fira Kim. Efter en fika där blev det mat hos pappa igen. Sen spenderade jag resten av kvällen hemma.

Måndag skola och sen träffa Karin. Drack te, åt macka, spillde te, pratade, åt pannkakor och efter det glass. Haha verkar som om vi bara åt... Tisdag skola. Då hade vi tävlingsuppgift på gesällkursen, ganska kul! Efter skolan ner till stan och kolla present till Karin. Blev en bok och nyckelhuva, och ja, jag är inte dum som skriver det här, hon fick dom idag. Sen en snabbfika med Yoni innan jag åkte hem och slöade.

Idag har jag varit i skolan från 8-17 sämst någonsin!!!!! Usch! Skoltröttare blir man inte... :/ Fixade med blommor inför balen på fredag. Efter skolan åkte jag ner till stan och mötte henne och Malin, hennes mamma. Vi käkade på Burger King och Ben&Jerrys. Sen en snabb sväng förbi Ethel och Lasse. Sen hem till Malin. Där var fisungen Mattis så vi lekte lite (läs MYCKET). Sen gick jag och Karin en promenad och hittade typ världens roligaste skolgård någonsin! Lekte lite där innan vi gick in igen. Där snacka vi lite och jag fick ett nagellack av Malin - turkost och jag älskar det! Skitsnyggt och luktar asgott!

Nu ska jag gå och lägga mig! Imorgon skola - tandläkare - träffa pappsen! Ska bli bättre på att uppdatera men det känns inte som om ni uppskattar det :(

Följ mig på instagram - bonkiiz :*"


Så där! Nu är det inlägget avklarat! Nu ska jag bara komma ihåg vad jag har gjort hittills!

Som sagt träffade jag Karin i onsdags, torsdag tror jag jag träffa Yoni... Fredag balfix samt utgång. Lördag kommer inte ihåg. Söndag kommer inte ihåg! Måndag skola, Fredrik, hem. Tisdag skola, Anne, hem. Onsdag heldag hos Anne med nagel och hårfix, kvällen spenderades hos Yoni. Torsdag skola, färga & klippa håret, käka med Yoni sen sova där.

Fredag, eller ja igår då, så käka jag och Yoni frukost på Bagarstugan, mätt som faan! Sen en sväng på stan innan Lovisa hämta upp mig och vi åkte till Anne! Fixade naglar på Lovisa och sen på mig när Lovisa hade åkt hem. Sen blev det mat hos pappa. Efter det hade man bråttom men blev tvungen att sitta i bilhelvetet i nästan en timme med världens pissigaste syster... Sen snabbfix innan jag mötte Mikkiz. In på Puls, ta stämpel, gå till Yoni och lämna saker sen tillbaka till Puls. Sen dansa, pausa, dansa, pausa osv! Hade askul! Förutom när Mikkiz blev upptagen av killar ^^ Fick 4 erbjudanden om efterfest! Rekord nästan... Eller nej, fem om man ska räkna med "ligga?" smset man fick... Ett av erbjudandena fick jag från en av mina gamla chefer på QC ^^ Sen efter Puls gick vi i regnet till Yoni och hämta våra grejer och sen med cykel och paraply till Donken. Satt där i 30 min typ innan Mikkiz mamma hämta henne och jag cykla hem.

Så där! Nu ska det här bli upplagt! Blir det inte det får ni bita mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela