Bird, bird, bird, bird is the word!

Publicerad 2012-05-20 13:08:58 i bilder

Helvete vad dålig jag varit på att blogga! I tisdags gjorde vi klart lilla gesällen och hade utställning. Blev inte nöjd med mina poäng alls! Efter skolan var jag vakt åt Ozzy, grannens hund som är en minikopia av Brorsan ^^ Vi gick en lång sväng i skogen och sen hem och slappa.

I onsdags planerade vi balen och hatten i skolan. Sen efter skolan åkte jag till HC med papsi och köpte ett par jeans och han fixade lite grejer till farmor. Efter det käka jag med mamsi och efter det åkte vi ut till Plantagen och kollade blommor osv till ballen. Tog 1,5 timmar innan vi kom hem igen! Sen planterade jag dom och satte upp det på balkongen lagom till BB började!

Torsdag var jag ledig! Så då tog jag och Yoni en sväng till Halvars och köpte en varsin kula glass innan vi gick runt Strömmen. Stannade hur mycket som helst för att fota! Fina bilder blev det iaf :) Sen hem och äta och efter det tillbaka till Yoni och kolla på film!

I fredags var jag också ledig. Så då gick jag, Lollo, Brorsan och Ozzy en lång sväng. Först till hundrastgården, sen en lång sväng genom skogen innan vi gick hem! Efter det chillade jag på ballen med Brorsan innan jag och papsi åkte ut till Skokanonen. K to the alabalik I say to you! Sen hem till farmor och farfar och fika! Efter det solade jag ett bra tag innan jag hoppa in i duschen. Sen kom Jossan och jag käkade med mamsi. Sen blev det fix för att avsluta kvällen på Wasa med Jossan! Sen sov jag hos henne.

Igår så åkte vi ut till stallet tidigt :) Ska bli så skönt att få igång ridandet igen! Var där ute ett bra tag. Myste med hästarna, ryktade, lekte med Baggis, fikade och var ute och gick med Udda och Ankan. Sen hem och sova på golvet i solen i vardagsrummet, och i duschen. Haha... Trött tjej hej hej! Sen fixa mig och käka för att senare dra på maskerad!

Maskeraden var riktigt rolig! Körde flera ölspel och pratade massor. Sen hade vi en ganska kul grej som var att om man var taskig, gjorde nått dumt, gjorde bort sig eller något sånt så fick man något fasttejpat på sig! Lilla My (jag) slutade med 12 saker fasttejpade... Den som var under mig hade 4! Haha... Jag hade en porslinstomte fasttejpad på högra vaden, en whiteboardpenna på andra vaden, ett kaffefilter fastsatt på bullen på huvudet, ett litet juicepaket på ryggen, en apelsin på vänstra armen, en slev på högra armen, en energidrycksburk på vänstra sidan av bröstkorgen, en pistol nedanför burken, en popcornpåse på magen och en stor plastskål på ryggen! Vet inte vad jag gjorde för fel! Fick bara allt fasttejpat xD

Idag har jag bara chillat hittills. Ska snart baka en rabarberpaj av rabarberna jag fick ute hos Annika igår. Efter det plugga och träffa Yoni :) Men jag får hoppa BB för han har inte elvan :p Undrar vem som åker ikväll, alla är ju nominerade!

Skulle lägga upp bilder men blogg.se appen funkar ju ALDRIG!!!! :@ Nu ska jag fixa lunch! Pözz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela