We will end your week just like sunday!

Publicerad 2012-05-23 17:14:32 i bilder

Idag var jag och Frida hurtbullar och gick till skolan! (2,5km) Möttes vid ÖB och gick över Himpafältet. Sen i skolan började vi på våra hattar! Går faktiskt riktigt bra :) Vi ska göra en hatt av något material och sen dekorera med organiskt material och blommor :)

Sen har jag också gått från skolan -> matsalen -> betongen -> matsalen -> skolan -> matsalen -> skolan också! Och sammanlagt är det väl 1km :) (3,5km) Vi städade lite uppe i några salar vi har i samma hus som matsalen.

Efter skolan åkte jag och Frida ner till stan för hon skulle kolla kontot. Fastnade en stund utanför Brödernas och snacka med Yoni. Sen gick vi från stan till Halvars och tillbaka (4,5 km) :) Tog en bägare med en kula passionsorbet och en kula hallon/cheesecake :) Båda va riktigt goda!

Sen mötte jag en tjej på stan som skulle köpa två gamla tröjor och efter det köpte jag jordgubbar! Nu sitter jag hemma och väntar på att mamma ska sluta så vi kan äta mat och jordgubbar samt åka ut till City Gross och köpa Ben&Jerrys :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela