Follow the leader!

Publicerad 2012-05-21 14:50:44 i bilder

Kul att åka till skolan helt i onödan -.- kunde iaf låna en ny bok idag! Fick bli "ingen är så söt som du ;-)". Läst lite mer än halva nu iaf.

När jag kom hem gjorde jag en köttbullemacka, värmde rabarberpaj och satte mig på balkongen med en kall Hustler i näven. Käkade upp mackan och snacka med Lollo, grannen som har balkong rakt över. Sen kom hon och Ozzy över ett tag :) dom har inte sol lika tidigt som oss så hon ville passa på att sola lite innan jobbet. Sen när hon drog fortsatte jag sola! Nu har jag legat och stekt och svettats sen kvart i tolv! Med break för att smörja in mig lite för säkerhets skull!

När mamma slutat ska vi åka till Viken och grilla hos Micke! Ska bli gotttttttt! Pözz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela