It's time to be a big girl now.

Publicerad 2012-05-22 01:01:32 i bilder

And big girls don't cry.

Är på så jävla pissdåligt humör! Inte ledsen så jag gråter. Inte sur så jag ignorerar. Inte arg så jag skriker. Bara på så jävla dåligt humör!!

Nu är jag trött på allt. Den som nämner Jesper i närheten av mig får en smäll - och ja, jag är jävligt trött på hans namn! Vi har sagt upp kontakten, han finns inte för mig.

Vill egentligen bara gå tills benen inte bär mer. Men just nu skulle jag inte komma så långt för jag har så ont i knäna av en lång jävla promenad från Östra promenaden till Lindöbadet med Yim och hundarna!

Vill bara gråta, skrika, slå och springa iväg. Men som rubriken säger. Jag måste bli en stor flicka nu. Och stora flickor gråter inte. Trodde jag skulle somna med en blöt kudde men jag är en stor flicka.

Stog i 7 minuter framför spegeln förut och sa uppmuntrande ord till min spegelbild. Jag behöver inte all skit jag får ta. Hade det varit nån annan än jag hade dom gått in i väggen för länge sen. Men jag har vant mig. Skit i form av skitsnack, idioter, press, skola, stress, syskon, mamma, pappa, fest, skolkamrater, okänt folk, osv. The list goes on kan jag säga.

Det är inte konstigt att jag gjort vad jag gjort i mitt liv. För jag har fått stå ut med så mycket skit för jämnan att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Många gånger har jag blundat och fortsatt gå. Men vissa gånger går det inte och klumpen i halsen brister till en spya som kommer från ögonen som kallas tårar.

Jag förstår folk som söker bekräftelse. För att dom inte tycker om sin kropp. Dom blir psykiskt/fysiskt mobbade. Dom mår dåligt i skolan. Dom skäms över något.

Bekräftelse är något alla behöver! Alla vill se bra ut för att bli accepterade. Alla vill säga rätt saker för att bli accepterade. Alla vill vara på rätt ställe för att bli accepterade. Alla vill veta att dom duger.

Jag säger till er som jag sa till min spegelbild: "Du behöver inte den här skiten, du är bäst inifrån och ut. Finns inget att ändra på. Du är du och du är perfekt!"

Får se om jag kan somna nu då. Godnatt!

Kommentarer

Postat av: felicia - fotokobran

Publicerad 2012-05-22 21:45:09

this or that? :)

http://fotokobran.se/2012/may/this-or-that.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela