Vem vad var när varför hur?

Publicerad 2012-05-21 10:11:33 i bilder

VÄDRET!!!!!! <3

Kollade på barnprogram medan jag käka frukost ^^ Kalle löser mysterier i Sysselstad. Original programmet som gick när jag va liten va tusen gånger bättre! Försov mig rejält och vakna när vi börja.

Det är den 21:a maj idag och vädret är precis perfekt för datumet! Jag går i cykelbyxor, linne och en tub under! Sjukt nice! Sen fick jag höra av en tant som satte sig breve mig på spårvagnshållplatsen att uppe i norr har dom översvämning för att det tinade för snabbt, stackare!

Nu ska jag läsa extra på väg till skolan! Pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela