eyeliner

Publicerad 2011-02-16 14:36:43 i makeup



Detta är då H&Ms eyeliner. Första bilden är 4 streck dragna efter varandra från vänster till höger. Och andra bilden har jag dragit med ett torrt finger över två gånger. Jag älskar verkligen H&Ms eyeliner. Den är billig och kvaliten är så underbar. Den är lätt att tvätta bort och sitter en hel dag, om man inte är som jag och har ögon som rinner på morgonen. Om jag försöker göra vingar och den går ut så är vingarna kletiga klumpar efter för mina ögon rinner så mycket. Men om jag inte har vingar utan bara ett vanligt eyeliner streck försvinner den inte på hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela