DAGENS

Publicerad 2011-03-10 20:56:11 i whintr 2k10-11

DAGENS VILL HA, alldeles för mycket för att kunna räkna upp här.
DAGENS KLÄDSEL, jeansleggins, t-shirt och vit kofta
DAGENS SMINK, ögonbrynspenna, mascara & kajal
DAGENS FRISYR, ponytail
DAGENS HÄNDELSE, när jesper kom hem med en paj till mig, fast tiden på den hade gått ut.
DAGENS ARTISTer, Jessie J
DAGENS PLANER, nu blir det dusch, sen big brother, sen sovelisova.
DAGENS SAKNAD, kilot jag gått ner. haha nae verkligen inte :p brorsan blir dagens saknad!
DAGENS DUMMASTE, mcdonalds!
DAGENS SJUKA, snorig som faan...
DAGENS DROG, spring för livet & do it like a dude
DAGENS ROLIGASTE, en tröja jag såg på tradera; SUPERMAN så blir man full.
DAGENS FAVORIT, min höga begravningsdekoration som blir klar imorgon
DAGENS KÖP, nada :o
DAGENS GODASTE, leverstuvningen mamma hade fixat!
DAGENS HUMÖR, bra mestadels, haft lite ont i huvudet och då blev jag lite sur.
DAGENS ORD, jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela