Dagen har varit super! Skolan gick snabbt....

Publicerad 2011-05-19 19:40:30 i sumr 2k11

Dagen har varit super! Skolan gick snabbt. Efter det panta med pappa. Sen duschade och fixade jag mig medan Wickan vänta i mitt rum. Sen iväg och leta efter stället jag skulle på arbetsintervju på, dom hade sagt 2 som gatunr när det va 11! Inte konstigt att jag inte hitta. Sen arbetsintervju, gick superbra! Fast jag får säkert inte jobbet, så brukar det va... Han verkade nöjd med mig iaf! Sen drog vi upp till stan och kollade, testade och shoppade lite. Sen käkade vi glass, skulle ta tre kulor, vi fick typ 8 kulor och tre smaker ist! Sen gick vi upp till söder och skiljdes. Då åkte jag till Anne med hennes man Jimmy. Sen satt vi och snacka skit om folk från Ektorp när vi kollade i skolkatalogerna. Sjukt roligt! Sen stod vi och vänta på bussen i tusen år och snart är jag äntligen hemma. På lördag blir kul kul kul! Anne ska fixa gelenaglar på mig och så ska hon styla mig. Och så ska jag ju få träffa killen jag är så himla kär i enligt dom också! Jag är nyfiken, inte kär va faan! Ae men nu väntar mat hemma, är ashungrig! Vi hörs nog senare :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela