För en gångs skull har jag haft en skaplig...

Publicerad 2011-05-16 19:23:45 i sumr 2k11

För en gångs skull har jag haft en skapligt bra dag! Skolan va nice, hade aaaaskul på bilden med min Lindis! Efter skolan träffa jag dom bortglömda barnen Sonja och Anne! Shit aslänge sen vi träffades faan! Vi drog ner på stan och hade askul vi också! Och så har jag fått ett samtal, så jag ska på jobbintervju på torsdag! Hoppas kvällen blir lika bra! I helgen blir det utgång med dom bortglömda barnen, Wickan, Vicky och Bella som jag vet hittills. Längtar som faan! Nu ska jag leka lite till med Bror, borsta nyss tänderna på han så han måste ju få lite belöning! Hoppas ni har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela