♥ day 8 - Min mobil.

Publicerad 2012-02-28 09:16:10 i dag

Min mobil är mitt liv! Jag har en iPhone 4 och det är mitt livs bästa val hittills. Innan var jag super negativ till touch av alla slag. Men när jag väl fick chansen att skaffa en iPhone så tog jag den direkt och jag kommer aldrig ångra mig! Bra kamera, bra möjligheter och så har jag ju ett superbra abbonnemang till. Har helt fri surf, så kan spela alla spel, surfa helt fritt och göra precis vad jag vill genom internet! Har även gratis sms, och så har jag uppdaterat mobilen till iOs 5 eller vad det heter och då skickar jag gratis sms och mms till alla med iOs 5! Det är riktigt skönt! För när en kompis var i Thailand köpte han wifi på hotellet och då kunde vi smsa och mmsa gratis till varandra.

Min mobil är mitt liv som sagt, och inget ändrar på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela