Sova tidigt en lördagskväll... Haha ja! Är...

Publicerad 2012-03-18 00:27:54 i allt

Sova tidigt en lördagskväll... Haha ja! Är så förbannat trött... Skola hela veckan, eller ja, tre dagar! Sen utgång igår, vakna tidigt idag. Åka på ton av ärenden med mamsi och sen mat hos papa. Och efter det bara soffhäng med Jassa! Nu är jag slut. Önskar det var fredag så jag kan gå ut och festa imorrn! Har haft en riktigt trevlig dag med Jassa. Vi spelade lite spel, åt mat hos min pappa och kollade tv, och allt det blandade vi med mycket snack! Mamma är på st. Patricks day fest, Nicole har en sån fest hemma, My är Brorvakt. Nu när Jassa åkte är jag heeeelt ensam... Aja. Imorrn - sova L Ä N G E, lämna tillbaka byxor och sen skriva lite till måndag tror jag. Har en sketen uppgift att skriva en egen berättelse som liknar Robinson Cruose... Aja, bara ta tjuren vid hornen eller vad det nu är man säger! Blir att lägga upp veckans blogg imorgon också! Pözz och gutennatthän! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela