har ni sett herr nilsson? ja han heter faktiskt så!

Publicerad 2012-05-13 21:52:46 i allt

Fy faan va bra det gick i skolan idag!! Är så jävla stolt över mig själv! Jag var ju inte i skolan igår, därav missade jag 6 timmars arbete. Då gjorde dom andra två arbeten. Idag gjorde dom andra ett arbete medan jag gjorde tre! Och alla var helt utan planering och skisser. Men det blev super bra!

Nu är min, Saras, Mattias och Hannes kryssning betalad!!! :D Ska bli så jävla nice att åka iväg på kryssning alltså! 100%Party också - kan det bli bättre eller?! Har egentligen inte råd med kryssningen men skit the fucking samma!

Camilla, Hanna och Vobban sitter nominerade... Självklart är alla tre några av mina favoriter...

Heirrå!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-14 09:20:16

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela