I'm crazy but you like it!

Publicerad 2012-05-10 21:55:16 i bilder

Träffade världens finaste Josefin nu på kvällen! Hon sa att jag hade blivit smal i ansiktet = världens lyckligaste Bonkis!! Prata som idioter, mobba varandra, skratta och kolla på tv. Det är sjukt hur en sån liten kommentar kan få en på så pass mycket bättre humör! Iofs har hela min dag varit nästintill superb! Träffat tre av dom personerna som står högst på listan, pratat i närmare 2 timmar med Anne, Brorsan kommer va hemma när jag kommer hem, jag har varit duktig och knappt ätit nånting idag, jag gick hemifrån hela vägen till skolan och nu från söder ner till Rådhuset i väntan på spårvagnen!

Fast jag inte mår bra av skolan så är det konstigt hur glad man ändå kan vara och bli av bara några personer! Och ännu gladare av vissa saker man får höra. Sen finns det ju alltid något som gör en lite stum. Men jag har lärt mig att vända sånt till positivt direkt! Som med personer som ljuger och tror att dom lyckas utan att jag får reda på att dom ljuger. Det är deras problem när jag får reda på lögnen och jag står bakom dom och flåsar i nacken som en arg tjur!

Bortsett från mamma står fem personer mig närmast. Det är dom som gör varje dag värd att leva och klara sig genom dagen med ett leende på läpparna!

Nu ska jag hem och kyssa Brorsan tills han blir lika blöt som jag blivit av regnet!

Kommentarer

Postat av: Josn

Publicerad 2012-05-10 22:47:54

Du är fäjn du <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela