Lycklig med stora bokstäver!!

Publicerad 2012-05-03 23:01:29 i allt

Idag har nästan varit en av dom bättre dagarna någonsin! Först knappt nån lektion - läraren var hemma så vi gjorde klart uppgiften vi hade (20 min) sen dansade lite till matan öppna. Då gick jag och bästa Frida och åt. Sen ut till Betongen och sola. Haha där låg vi i bikini och shorts. Anne ringde. Precis när jag svarat kommer en hel skolklass. Jag sa "vänta lite, jag måste klä på mig, det kommer barn!" Sen brast jag och Frida ut i garv och garva för länge! Så barnen hann komma innan vi klätt på oss...

Sen tog vi bussen in till stan och sen åkte vi båda hem. Väl hemma satte jag mig i solen på balkongen direkt! Satt och sola där i 2 timmar typ (bränd mage och bränt bröst :(). Sen la jag mig lite på golvet i vardagsrummet och sola ryggen medan jag läste.

Sen gjorde jag det bästa valet på länge!! Jag och Sara bokade kryssning! Ska bli så jävla kul att umgås med den muppen i två dagar under 100%partys sommarkryss!!

Efter det in i duschen och fixa mig! Vad som hände på spårvagnen tänker jag inte ens prata om! Fy FAAN! Iaf så åkte jag bort till Yoni och vänta på att han skulle bli klar. Sen ner till stan, käka pizza och dricka te! Första gången jag käkade på Gud va gott! Sjukt gott var det faktiskt... Sen hem till han igen och kolla film!

Kollade klart på filmen vi inte såg klart i tisdags och sen satte vi bara på nån random film av typ 200 stycken och bestämde att vi skulle kolla på den. Det blev en dansk film som verkligen sög åsneballe!!

Nu är jag snart hemma och ska bara fixa mig sen sova. Är frusen faktiskt :( Godnatt mina små turtur-duvor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela