Make 'em bun dem

Publicerad 2012-05-06 00:08:45 i bilder

Kul att bli bloggrapead istället för att bli facerapead för en gångs skull! ;) Din jävla tönt Anneli!! Haha men du fick igen BIG time på Facebook! Och någon gång ska du få igen på sin blogg!

Helvete va dåligt det är med program på lördagskvällar! Inte konstigt att jag aldrig är hemma... Idag efter att Frida åkte hem åkte jag och Brorsan till våra BFF's Anneli och Cleo :) Där lekte vi, åt mat och fixade naglar (men inte klor ;))!

Sen efter en lång dag där åkte jag hem och satte mig i soffan. Kom hem så där lagom att antingen har allt börjat för 15 min sen eller hållit på minst en timme... Fanns INGET att se på! Till slut började Extra!Extra! och jag har aldrig varit ett fan av det (tror jag aldrig gett det en chans innan?) men jag tyckte det var RITIGT KUL! Sen när det var slut satte jag på Comedy Central och kollade lite standupkomedi som jag somna till ^^

Så nu sitter jag på toan och ska borsta tänderna och sen gå och lägga mig. Första helgen på extremt länge som jag inte festat alls på! Sjukt faktiskt... Sjukt tråkigt absolut!!

Idag ringde förresten dom från 100%party! Blev lycklig, lycklig, LYCKLIG!!! Bokade en C4 hytt till mig och världens bästa man - min Särut! Ska bli enormt kul att åka på kryssning med henne seriöst!

Och bara så alla vet! På måndag går ni till Studio 316l och piercar er!! För Yoni skänker en hel dagskassa till hunden Irocs bogledsoperation som kostar 20000:-! Ring till 0733999402 och boka tid nu!

Ville bara få ur mig lite sånt innan jag ska sova. Plus att det går två låtar på mitt huvud HELA tiden! Den ena är en ny mix med Skrillex och Damian Marley som jag har som rubrik i det här inlägget och den andra är Alina Devecerskis låt Flytta på dig! Tur att båda är bra ;)

Godnatt mina älskade läsare!

We mash up the place, turn up the base, we make 'em all have fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela