Some die young.

Publicerad 2012-05-07 14:29:46 i allt

Glömde helt blogga igår! Vaknade vid tio av att mamma väckte mig. Kollade på henne asargt och hon blev lite förskräckt och fråga om jag va sur, "Nae, mina ögon är torra". Haha... Sen gick jag upp och fixade mig och åt lite lunch senare. Sen åkte vi till Sörping och gick på Ramundermarken. Där köpte jag 14 par strumpor - en tradition på varje marknad jag går på! Sen åka hem till stan igen.
Efter det åkte jag hem till Yoni och chilla en liten sväng innan vi gick upp till Halvars och åt glass! Så sjukt gott med årets första glass alltså! Efter det en liten promenad vid industriområdet och sen hem till han igen. Satte på en film men hann knappt se något för jag skulle hem och käka.
Så jag åkte hem och åt och lekte lite med Brorsan innan jag åkte tillbaka dit. Eller ja åkte och åkte. Missa spånkan så gick! 24 minuter från Sandbyhov till Ica Strömmen typ. Sen satte vi på filmen igen och åt glass igen som jag hade med mig. Ben&Jerrys Phish food! Så jävla gotttttttttt!! Sen glömde jag glassen framme under halva filmen så fick dricka glass ett tag! Sen åkte jag hem och läste klart en av böckerna i Svenskan och sen gick och la mig.
I morse gick jag upp ganska sent men kom i tid till skolan ändå! Sen samhäll, bild, lunch och sen svenska. På svenskan fick jag ett mejl om att jag vann tävlingen som var på VIP-frukosten på Style by Tyra i lördags! Så jävla lycklig!! Så nu ska jag stänga ner skolans dator och sen dra mig till SbT butiken och hämta mitt pris!
Ha en bra dag suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela