You just put your lips together.

Publicerad 2012-05-04 13:39:52 i allt

Helvete va trött man kan va då!! Seriöst... Känns verkligen inte som fredag idag :( Trött, tråkig och trist... Idag sa Fridax att jag av smal ut och att jag gått ner i vikt! Så jävla glad blev jag! Har faktiskt gått ner 2.4 kg på en vecka bara! :D Så det gjorde min dag.

I skolan gjorde vi klart våra lövkransar och gjorde dekorationer på dom. Min blev bra tillslut. Tog alldeles för lång tid på mig att göra självaste kransen och hade 30 min på mig att göra en dekoration! Slog ihop en dekoration och täckte på 24 min! Känner mig awesome ;D

Efter skolan åkte jag ner till Yoni och bytte stav på Snalien, så nu är den alldeles lagom lång. Och nu kom jag precis hem och mötte Louise och Ozzy precis utanför porten. Den hunden är så extremt lik Brorsan!! Lite nättare bara men han är ju bara drygt ett år så han växer väl till sig ;)

Nu ska jag chilla en liten stund och sen möta Karin :) Heirråpåer!!

PS. FRIDA FICK FÅGELSKIT PÅ SIG IMORSE!! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela