shit jag suger verkligen på detta!

Publicerad 2010-12-30 00:10:16 i whintr 2k10-11

jag vill skriva massor nu men då fastnar jag här och jag och jesper ska kolla på julens hjältar. jag älskar iaf mellandagsrean! har köpt två tröjor, en asläcker väst, en ring, tre nagellack, trosor, två bhar och strumpbyxor! så jävla bra asså shiiiiiit! vill ha en bra kamera så jag kan ta bilder på allt! men nänä, det får jag inte ha råd med. kanske ska köpa laddningsbara batterier? då kanske min gröna kamera funkar. för annars slukar den batterier.

fyi, jag har en dansmatta och har på ca 2 timmars dansande bränt 15 kcal! asbra or what! dansa varje dag - check!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela