Blev ett ganska långt inlägg ändå igår :) ...

Publicerad 2011-04-27 09:38:13 i vohr 2k11

Blev ett ganska långt inlägg ändå igår :) blev iallafall tolv smssidor! Nu har jag varit i skolan, planterat lite frön :) nu ska jag tillbaka dit också för glömde en bok så sitter på spårvagnen ner till söder nu och sen byter jag till hundranitton. Efter jag hämtat boken ska jag ner till stan och hämta fribiljetter till lördag, puls, till mig och Wickan! Och köpa en mascara till mamasita :) en sak jag irriterar mig på idag är regnet! Var är min sol?! Jag vill ju ha sol :/ är snygg i håret idag och fixade en snygg sminkning :) puss på er!

Kommentarer

Postat av: Andréa

Publicerad 2011-04-27 21:45:16

Sv: Mjo, det ser ju rätt gulligt ut :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela