fy faan va skönt!

Publicerad 2011-04-28 19:09:44 i vohr 2k11

idag har jag haft floristik heeela dagen! gjorde nejlikebollar, dom ska va på hc i helgen så gå dit och kolla på dom! efter skolan åkte jag hem och hade en sjukt kul busstur med becka och linda. vi tog cepe bilder och skratta ihjäl oss. sen gick jag in en snabbis på smidestian, blev ett nytt nagellack - svart! jag som inte ens använder svart nagellack! fast det kan va bra o ha till nageldekorationer ibland! sen gick jag hem och lekte lite med bror. gick upp och handlade till bakandet! sen satte jag igång.
fail 1 - för lite smet
fail 2 - lite för lite nougat
fix 1 - en till sats smet
fix 2 - smeta ut det!
blev riktigt fint måste jag säga! och gott, fast det inte riktigt var min smak på kaka. stolt över mig själv :]

nu när kakan är klar sitter jag och slappar lite innan jag tar tag i disken. igår var en snubbe - khalid geire - på skolan och hade lite standup för oss samtidigt som han typ peppade oss lite till självdistans och läslust. han var sjukt jävla kul! det roligaste var när han berättade om ett torg i helsingborg som dom kallar lilla libanon bara för att halva mellanöstern är där och säljer kryddor och allt. och det roligaste man kunde göra var att ställa sig mitt på torget och skrika: MOHAMMED!?!?!? och sen rusa som en idiot! för det är ungefär varannan person som heter mohammed där och då stannar alla affärer och människor upp och hälften vänder sig in och bah waaah? hahaha jag garvade så jag grät!

nu ska jag ut till bolaget och maxi med min mamasita. efter det blir det diska och sen förhoppningsvis kommer jesper och hämtar mig - HAN TOG KÖRKORT IDAG! så jag måste ju gratta han med lite pussar och daimnougatkaka :D !

vi hörs nog senare via ett smsinlägg! puss!

Kommentarer

Postat av: Jesper

Publicerad 2011-04-28 20:48:38

Busigt värre! ;D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela