Jag måste berätta detta för er :D !!!!! Ja...

Publicerad 2011-04-22 14:22:45 i vohr 2k11

Jag måste berätta detta för er :D !!!!! Jag har ÄNTLIGEN gått ner, två kilo på ca en månad :) så jävla stolt över mig själv :D bara gått mer än vanligt och druckit massor vatten samt ätit lite mindre portioner mat :) man behöver inte träna som en idiot för att gå ner i vikt! Nu ska jag dra på mig skorna sen åka ner till stan och ta ut pengar, köpa BUS och kolla på en tröja. Ikväll blir det grillning hos Benny och David :) trevligt att dricka två dagar i rad :D haha :) imorn blir det påskmiddag hos svärfar och efter det utgång med världens bästa Wickan! Hoppas ni har en fin dag :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela