Detta skulle kommit igår...

Publicerad 2011-06-01 16:44:53 i sumr 2k11

"Grab somebody sexy, tell'em; Hey, I will love with you tonight. I'll do everything tonight. For all we know, we might not get tomorrow. Lets's do it tonight!" Älskar den låten sjukt mycket! Det är min pepplåt för fredag och lördag. Fy faan vad jag ska ragga!

Ni har förresten inte märkt vilken värme det har varit idag? Fy faan säger jag, det har runnit om mig hela jävla dan! Tur att man inte har någon dejt iallafall!

Imorn är det Gymnasieslaget, ska bli grymt kul att faktiskt sitta i en klack i år! Haga kommer självklart vinna.

Längtar till torsdag, för då ska jag sova hos Jossan och försöka hitte på någon fin frisyr och någon fin sminkning till balen. Sen på fredag ska jag fixa henne och efter det möta Wickan, äta på MAX, och sen fixa oss. Kommer bli GRYMT! Ska ha mina nya jeansshorts, mina kängor och min Beatles tröja på mig på fredag tror jag, och sen min gråa tröja med nya jeansshorts och svarta converse på lördag. Åh jag längtar så mycket! På måndag kanske det blir La Semana Blanca, men tror inte det.

Nu ska jag fixa mig och sen sova. Tar duschen imorn! Hoppas ni haft en fin dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela