i'm in love with a fairytale even though it hurts

Publicerad 2011-06-03 16:34:36 i sumr 2k11

igår åkte jag till jossan sent på dagen, gjorde ingenting innan det. sen när jag kom dit så satt vi och kollade på kissemissarna hon har tingat - sååå söta! sen käkade vi hemmagjord pizza. efter det började vi med håret! hela håret blev klart medan vi kollade på hairspray - passande film! håret blev så himla vackert! sen gick vi till coop och köpte chips och godis - vi som bantar! sen sminkade vi henne och det blev nästan lika bra som håret. sen satte vi på ps. i love you - såååå sorglig film!, och somnade till den.
idag vaknade vi och sen drog ner till stan direkt. letade som idioter efter pärlor till håret, och tillslut när vi visste att dom inte fanns längre köpte vi ett par andra. sen tog vi lite lunch på stan och sen åkte vi hem till jossan igen. då började vi med håret. det tog lite längre tid än igår, men det blev mycket finare! sen sminkade vi henne och det blev tusen gånger bättre än igår! sen plockade vi lite och satte på glitter på henner bröst. så fint till klänningen. nu sitter vi och väntar på att klockan ska gå. så jag ska åka hem och duscha och sen kommer wickelick och hämtar mig. sen åker vi hem till henne och byter bil och handlar. sen hämtar vi upp vikki och åker till bella för att grilla! åh ska bli så kul! sen utgång!
grab somebody sexy tell'em hey i do everything tonight, i will love love you tonight. for all we know, we might not get tomorrow lets do it tonight!

Kommentarer

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2011-06-06 19:13:44

Hahaha! Tack så mycket. Jag älskar nya frillan och färgen :D

Postat av: Josn

Publicerad 2011-06-07 20:28:51

Tack för hjälpen sötnöt! :D<3

Postat av: Melissa

Publicerad 2011-07-13 00:24:17

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela