Dag 15 - Mina drömmar.

Publicerad 2011-03-10 21:20:57 i dag

DAG 14 KAN DRA ÅT HELVETE!

Mina drömmar då...

Min största dröm är självklart att bli rik. Men jag kanske ska skriva om mer verklighetstrogna drömmar...

Då är min största verklighetstrogna dröm att få ha en egen butik. Helst ska det vara ett hundcafe med en liten florist butik också. Sen är också att ta studenten en stor dröm. Nu när jag fick gå om två år blev det segare... Det är väl mina drömmar typ...

Slänger in en video på ett klipp jag nästan började gråta av också!
Kolla på hela, it's totally worth it!

Kommentarer

Postat av: M E R E I

Publicerad 2011-03-11 15:02:57

- han är riktigt grym!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela