(Sön)dag

Publicerad 2011-03-13 12:01:02 i whintr 2k10-11

DAGENS VILL HA, frukost och kaka
DAGENS KLÄDSEL, nu ligger jag i bara trosor och mössa, sen blir det nog leggins, shorts och kofta
DAGENS SMINK, inget nu heller, men blir nog ett par röda läppar med lite mascara, kajal, rouge och ögonbrynspenna :)
DAGENS FRISYR, bulle med rufs under mössan
DAGENS HÄNDELSE, när jag drömde att asta högg mig!
DAGENS ARTISTer, inte lyssnat på musik
DAGENS PLANER, kanske baka, ska iaf skriva klart floristboka
DAGENS SAKNAD, brorsan
DAGENS DUMMASTE, Jesper
DAGENS SJUKA, lite kli i ögonen
DAGENS DROG, antsmash
DAGENS ROLIGASTE, antsmash
DAGENS FAVORIT, zombiefarm och antsmash
DAGENS KÖP, ingenting
DAGENS GODASTE, inte ätit nått :(
DAGENS HUMÖR, sur, kissnödig och trött
DAGENS ORD, helvete

Kommentarer

Postat av: Zandra - sminkblogg

Publicerad 2011-03-13 17:41:48

Sv; Hej :)

Det man betalar genom är paypal. Jag vet inte om man måste vara 18 för att kunna betala därigenom, men jag vet iallafall att om man kopplar kortet till kontot så måste man ha ett kort som är tillåtet att betala internet saker. Det kan du kolla upp på banken :) När du väl har ett paypal-konto så kan du köpa hur mycket du vill :D

https://www.paypal.com/se

När du betalar så står ju alla auktioner eller köp nu i dollar men det konverterar du lätt på den här hemsidan så du vet vad allt kostar:

http://www.valuta.se/

Tänk alltid på frakten också :) När du köpt något klickar du på "Pay now" (tror jag det står) och då kommer du automatiskt vidare till paypal, så då behöver du bara logga in med din mail och lösen, så accepterar du bara betalningen. Det är sååå enkelt, även om jag förklarade lite krångligt :)

Hoppas det grejar sig :D Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela