Åh va sur jag blir på våran helvetes data!...

Publicerad 2011-05-18 12:56:30 i sumr 2k11

Åh va sur jag blir på våran helvetes data! Den har börjat stänga av sig poff pang! Kul att den bara stänger av sig mitt i ett Big Brother avsnitt, när det jag ville se precis började. Åh jag blir så sur! Men nu ska jag tänka på det positiva. Anne och hennes kille har kommit på att jag ska va födelsedagspresent till deras kompis. Haha det va det roligaste jag hört först, fast sen när jag fick reda på lite mer lät det fint. Får väl se hur det blir på lördag! Nu ska jag vänta på att datan vill starta igen. Puss

Kommentarer

Postat av: Dixi Wonderland

Publicerad 2011-05-18 18:32:30

Svar: Här har du svaret på din fråga angående Bonzo: http://www.videofy.me/dixiwonderland/120419

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela