förlåt att jag aldrig nånsin sagt förlåt

Publicerad 2011-05-28 10:49:14 i sumr 2k11

asså gud. jag vet inte vad det har varit med mig denna vecka. jag har knappt bloggat nått. ni som läser måste verkligen förlåta mig. jag har kollat bloggar hela tiden men inte gjort ett enda eget blogg inlägg. tror onsdags va sist jag la upp ett inlägg.

så i torsdags så blev det skolan. och efter skolan marknadsafton (som jag säger mellandagsrean till hela tiden) där jag köpte massor nya kläder asbilligt! ett par jeansshorts för 150:- (det dyraste), ett par vita shorts för 40:-, en bikini för 20:-/del, två par jeansleggins svarta och vita för 30:-/st och slutligen två spetstrosor för 20:-/styck. blev verkligen awesome inköp! bara jeanslegginsen kostade 199:-/styck från början, och jeansshortsen 300:-! efter mellanda... fan nu var jag på väg igen... marknadsafton så åkte vi ut till stallet, va faan tusen år sen jag va där sist! vi myste lite med hästarna och jossan tog en skrittur på harmonessa och sen gick vi lite med slöfocken ankan! efter stallet åkte vi förbi nhs lit eoch kollade på sista klassen. när jag kom hem käkade jag asgod fisk och kollade på tv.

i fredags så blev det skolan I TID för en gångs skull. stressa ihop en asful begravningsdekoration... sen ner till stan för att jobba. jobbade till halv fyra. fy faan va kallt det va sista tiden! efter det åkte jag hem och åt lite. sen hc med mami. efter det hem och sen hem till papi för att äta. åt ingenting utan 10 min efter att vi hade satt oss vid bordet va my en idiot. så jag gick. utan jacka, utan skor. hela vägen från pappa till mamma barfota. tog mer än en timma. men det va rätt så nice ändå. har ju ont i fötterna men aa. sen stanna jag hemma på kvällen.

nu ska jag åka till nhs och jobba lite med johanna. och efter det blir det hem och fixa sig och hemmet. blir förfest här ikväll och sen utgång. gud det ska bli så jävla awesome! nu ska jag gå och göra en macka och byta kläder! PUSS

Kommentarer

Postat av: J

Publicerad 2011-05-28 11:34:00

fyfan, att du gick så långt barfota?! Bara Bianca som hittar på sånna dumheter :) kommer på förfesten ikväll då?! AE SKOJA! ;D puss

Postat av: JosN

Publicerad 2011-05-28 16:15:47

Ganska najs footpeeling :O Men aj AJ !<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela