Förlåt att jag varit superdålig på att blo...

Publicerad 2011-05-01 19:56:05 i vohr 2k11

Förlåt att jag varit superdålig på att blogga! Inte tänkt på det alls ;o Fikat i fredags blev superlyckat, alla tyckte det var jättegott - vilket det också var. Efter skolan kom världens snyggaste Jesper och hämta mig i hans bil så åkte vi hem till han. Gick och slängde lite sopor och sen bara slappa i solen på balkongen. Sen blev det tacos - mummmmma! Sen kollade vi på Big Brother och gick och la oss tror jag ;o ! Igår åkte vi ut till hundrastgården i Vrinnevi med pappa och Bror, kasta lite boll och sola. Sen åkte vi och handlade lite inför kvällen och efter det hämtade vi upp Wickan i rese för hon hade så sjukt mycket packning! En stor väska, en påse med kubb och en till påse! Vi åkte hem sen, jag duscha och vi började fixa oss. Efter några timmar eller fler gick vi upp till Folkparken för att fira valborg. Vi satte oss framför kyrkan och satte igång grillarna direkt! Min och Wickans grill fjutta till direkt och tjugo minuter senare började vi grilla. Dom andras grill fick vi igång efter att vi hade börjat grilla - vi började tända den samtidigt som våran. Sen käkade vi, drack lite, köpte en heliumballong, tappade heliumballongen, gick och fick en ny, sög in helium, drack mer, körde liiiiiiiite kubb, drack mer, plocka i ordning, slängde skräp, drack lite, gick hem till mig och kissa. Vi tog även massa bilder hos mig, askul! Sen började vi gå till Puls och väl nere inser vi att vi glömde ta ut pengar, så vi går till rese och tar ut pengar där. Där kissade Wickan ute och två minuter senare kommer tre civilpoliser och frågar om vi har nån alkohol på oss. Vi trodde dom drev först men nej nej... Vi bad dom visa leg och visst, dom var därifrån ;o ! Tur att dom inte kom två minuter tidigare, då hade Wickan fått böta! Sen gick vi till Puls, som vanligt tomt dansgolv i början men det skiter jag självklart i! Så vi var först tre på dansgolvet, sen fyra, sen tre igen, och helt plötsligt stog jag ensam på dansgolvet - ni som känner mig fattar vad jag gjorde, DANSA HELT ENSAM PÅ STORA DANSGOLVET! Va faan, jag ville dansa men ingen annan, då är det klart jag dansar. Förresten ni som läser det här är silvervärda - kommenterar ni är ni guldvärda! Iallafall sen kom mer och mer folk, vi shotta och dansade mer! Hade så sjukt kul. Wickan haffa killar som bjöd oss båda på

Kommentarer

Postat av: Wiickaaan!

Publicerad 2011-05-01 22:10:32

Asså jag dör lite nu!!! Den här kvällen va sjukt galen, har nog aldrig haft så kul!Men fasen vad nervs jag blev när poliserna kom, bara någon minut efter att jag panik kissat!XD

Verkligen lyckad helg iallafall!

Nästa helg kör vi på´t igen!

ÄLSKAR DIG GUMMAN<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela