fuck it!

Publicerad 2011-05-22 08:15:38 i sumr 2k11

är så sjukt sur så det finns inte. lr ja, igår kväll var jag surare men ädå. jävla idioter alltså. som jag sa till dig, det kommer ta ett långt tag att förlåta dig och honom kommer jag inte ens förlåta. ni va tvungna va? åh... och sen är det jag som inte får komma in igen? jävla idioter hela bunten. ikväll smäller det! ångrar mig lite just nu... men va faan, jag lever bara en gång och den gången är nu! bababa det finns bara en som vet hur du ska leva och de e du! asså fuck. jag va jätte fin igår, anne hade fixat mig och grejer. och sen kommer dom och förstör heeeeeeeeeeeeeeela jävla kvällen. jag kunde inte fått prata med honom ifred eller? åh.

Kommentarer

Postat av: Zandra - sminkblogg

Publicerad 2011-05-22 14:16:07

Sv; Grym mascara faktiskt :D IsaDoras brukar torka ut sjukt snabbt i jämförelse!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela