ingen får mig att sluta le!

Publicerad 2011-05-18 23:29:54 i sumr 2k11

Jag är så jävla glad just nu. Återfått kontakten med världens bästa Anne, ska på arbetsintevju imorgon, börjar gå ner mer och mer i vikt, jag sa ju att det va ditt fel din jävel!, jag ska ut på lördag med mina bästelibästaste Wickan och Anne! Åh jag längtar så jävla mycket!

Hoppas jag vinner några ringar på Tradera, b'cuz my finger needs rings!

Nu ska jag sovelisova och imorgon väntar en dag med floristik, prov, pantning, arbetsintervju och Wickan! Shit, jag ska bara ta det lugnt när jag kommer hem imorrn.

Danne har dött. Tror jag iallafall. För han svarar inte på sms. Och jag frågade förut idag: Lever du :) ? Det svarade han inte på. Så då på kvällen skrev jag: Hepp, du var visst död... Det har han heller inte svarat på. Och nu innan jag kom hem från Åby skrev jag: Danne? Och han har fortfarande inte svarat. Stackarns källare brann igår, så allt han hade där nere är förstört. Men hans hem klarade sig.

Men som sagt. Sängen väntar! Hoppas ni är lika gladeliglada som migis! Pussis till allis som läser!

Kommentarer

Postat av: J

Publicerad 2011-05-18 23:48:35

Haha, klart de var mitt fel :-)

Postat av: Bianca

Publicerad 2011-05-19 09:49:09

jasså, du läser fortfarande. och ja, med tanke på att sen vi gjorde slut - 2 veckor sen typ - så har jag gått ner 2,5 kg... såatteh... :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela