Mat gick inte alls lika bra idag :/ Men är...

Publicerad 2011-05-25 22:01:31 i sumr 2k11

Mat gick inte alls lika bra idag :/ Men är mätt! Hittills iaf. Bara suttit hemma hela dan, jag som tänkte hämta fribiljetter. Lördagen blir inte alls som jag tänkte, eller som vi planerat :/ Tompa ska iväg så Sara och Martin kommer inte... Jag fattar inte vad jag alltid gör fel här hemma, för vad jag än gör får jag bara negativ respons eller vad man ska säga. Har jag diskat - har jag diskat fel, har jag städat - har jag städat fel, vill jag se på ett program - är det fel program. What the fuck liksom... Ae men så atte... The benchwarmers filmen är aaskul! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela