Nu slår det glöd om hjärnan!

Publicerad 2011-05-12 22:49:35 i sumr 2k11

Jo, jag har ju blivit singel nu. Och då har jag ju börjat tänka lite mer på killar. Och jag har insett två saker;

1. Jag ÄLSKAR när killar kollar på mig, med typ en sexig blick!

2. Jag är nog inte så ful som jag tror!

För det är många som kollar på mig, både killar och tjejer, men när killarna kollar känns det mer som om deras blick säger; "Damn, she's hot!" Och när jag känner det så blir jag extra glad! Jag låter säkert astöntig eller nått. Men sen jag gick upp i vikt har jag inte känt mig sexig ALLS! Så när någon säger/tycker att jag är sexig, snygg, söt eller något sådant så blir jag extra glad! Och det höjer mitt självförtroende något enormt varje gång! Tyck att jag är knäpp or what ever, jag tycker så där!

Iallafall, nu kommer en snabb genomgång av mitt tycke av Eurovision semi nr.2!

Bosnien - sämst!
Schweiz - Hon hade röst, men låten va tråkig!
Nederländerna - dålig
Belgien - BÄSTA EVER!
Slovakien - Dålig, men dom slår igenom pga tvillingpar & snygga som helvete! MEn sjunga kan dom inte!
Ukraina - Bra, men dom går bara vidare pga sanden!
Moldavien - Rolig, men för mycket.
Sverige - Asbra!
Cypern - Seeeeeeeeeeeg......zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Dock bara hört den under snabbgenomgången!
Bulgarien - Hon va snygg, låten funkar!
Makedonien - Rolig, funkar helt klart i finalen!
Israel - Transa, kunde inte sjunga.
Slovenien - Rätt okej, bra sångröst.
Rumänien - Fin text, men boring.
Estland - Katy Perry! Bra låt!
Vitryssland - Jag hatar när dom sjunger att dom älskar sitt land...
Lettland - Han va snygg, bra låt!
Danmark - Lite seg, men bra helt klart! Snygg va sångaren också!
Irland - Underbar!

Skriv gärna vad ni tyckte om semin om ni kolla på den!

Jag har missat Big Brother idag så jag är sur. Nu ska jag gå och kolla om jag behöver duscha, behöver jag det - duschar jag. Behöver jag det inte - går jag och lägger mig. Dock behöver jag massage, så om ni vill får ni gärna erbjuda er att ge mig ryggmassage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela