shiiiiiiit

Publicerad 2011-05-12 19:50:57 i sumr 2k11

Idag har jag och Lindis haft sjuuuuukt kul! Garva som faan i matan och sen när alla hade gått hem va vi kvar och fixade mina grejer som va kvar och då fick vi mycket igenom pratat och ännu mer skratt. Och helt plötsligt gick larmet så vi garva ihjäl oss då! Lindis är bästis! Men nu till det tråkiga på dagen... Asså va äre med min klass? Alla är så jävla helvetes negativa heeeeeeeeeeeeeeela tiden! Jag är typ den enda som är positiv och jag hatart! Visst, vi fick väl inte världens roligaste uppgift, men ändååååååå ? What's the FUCKING deal? Blir så jävla sur på sånt när man själv försöker va glad och sprida glädje till alla andra. Sen vare utvecklingssamtal med mami och Ullis. Gick superbra, som vanligt! Nu får jag sitta här och vänta och se om det blir någon film hos Jesper eller inte.


mina fötter luktar äckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela