Sminkbyrån!

Publicerad 2011-05-04 22:07:34 i makeup

Håller nu på kvällen i ordning och fixar lite i mitt rum. Får ofta sånna ryck på kvällarna som speciellt om jag börjar tidigt dagen efter... Iaf så håller jag på och fixar och donar så jag har en bra sminkplats! Ska bara fixa spotlights att sätta på spegeln, för just nu har jag bara ljus från ett håll och det är såååååå irriterande! Iaf så kommer bilder på byrån sen, glömde självklart ta före bilder, men det har ni tur som slipper se det, men bilder på hur det ser ut snart får ni imorgon eftermiddag! Vet inte om det blir stallet, inte alls pepp på det men det väntar att se med morgondagen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela