stress stress streeeeeeeeeeeessss

Publicerad 2011-05-13 16:39:57 i sumr 2k11

Shit vad jag har stressat idag! Kom till skolan och fick en genomgång på en kransdekoration. Så fort den var klar var det bara att köra som en idiot! Fick genomgång, fixade kransen, gjorde klart dekorationen, hade fika, leta efter Lindis, städade och fick en bedömning av dekorationen på 2 timmar! Sen bar det av ner till stan med Jasmine för att jobba. Fick tröjor com va så stora att alla fyra fick plats i en! Vi började dela ut lapparna, tiden gick supersakta! Till slut var klockan två och vi gick. Gick in på New Yorker och hängde in en bikini jag förmodligen ska köpa imorn. Nu sitter jag hemma och halvsover i soffan, har säkert tagit en halvtimma att skriva detta för att jag är så trött. Så nu ska jag ta en powernap, för mamma är inte hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela