Nyinflyttad

Publicerad 2011-11-28 10:47:17 i sumr 2k11

Nu sitter jag i vardagsrummet och kollar ut på den fina utsikt jag har fått. Mamma och jag flytta in igår, mitt rum är superstort. Men INGET slår min gigantiska garderob! Nu snackar vi inte klädsammare eller garderober, utan vi snackar ett nytt universum! Får jag bort skohyllan kan jag ställa in två stolar och ett bord och dricka te under kläderna. Sen är det speglar på båda dörrarna. Jag har inte ord för hur lycklig jag blev när jag såg storleken, möjligheterna och speglarna!

Men iallafall. Träningsvärk har jag idag efter att ha gått 60 trappsteg ett xxx antal gånger igår! Och burit kartonger och möbler och allt. Nu är iallafall nästan allt här.

Iförd min onepiece går jag nu och packar upp mitt smink och resten av kläderna!

Pözz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela