Hejsan hoppsan i galoppsan! Sitter just nu...

Publicerad 2011-09-15 13:42:47 i sumr 2k11

Hejsan hoppsan i galoppsan! Sitter just nu på bussen från stan. Varit i skolan och textat och efter det väntade jag där i två timmar bara för att få käka godaste skolmaten - chicken nuggets med våra mattanters egna currysås! Mumma säger jag bara! Sen ner till stan och köpte en ny töj till vänster öra och en navelpiercing till mamma. Borde köpa en ny till höger också men ska vänta till nästa lön eller efter min födelsedag! För jag fyller nämligen år nästa måndag! Yay me *klappklappklapp*! Nu ska jag sluta skriva så jag kommer ihåg att hoppa av bussen ^^ Puss

Kommentarer

Postat av: mmautildah

Publicerad 2011-09-15 14:25:32

Det kan du göra, skicka din adress till ; [email protected] :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela