duktig cheya!

Publicerad 2012-04-22 21:05:22 i allt

Idag har jag pluggat hela dagen! Blev klar med samhällsuppgiften, har skrivit om boken i svenskan och lyssnat massor på den. Sen tog jag en paus för mat. Efter maten tränade jag lite och hoppade lite hopprep - vilket ledde till att jag var tvungen att dammsuga för jag hoppade med mina vanliga skor på mig = torkad lera på golvet... Sen när jag hade tränat började jag städa i en av mina garderober, så nu är den fit for fight när jag ska gå ner i vikt och bli av med kläder samt köpa nya! Så nu är den färdig städad, har lite småplock kvar på sängen men det fixar vi sen. Nu blir det att avnjuta lite kallt vatten till Big Brother. Och ikväll spelar det ingen roll vem som åker, likadant som förra veckan. Har ju dock fått reda på att Amandus är STÖRSTA bluffen ever? Har varit knarkare, heter Viktor egentligen, snaggad och nazist. Hmm... Vad ska man tro på här i världen...? Iallafall är Lars bäst!



Om jag orkar i veckan tänkte jag lägga upp en frågestund, tror jag orkar det. Men får se!

Pözz på er fina människor som läser och läser mister Svin - dra åt helvete! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela