♥ day 7 - Fem stycken favorit låtar.

Publicerad 2012-02-21 02:30:21 i dag



HOFFMAESTRO - Too hype for the radio (DIG IT?!)



The Beatles - I am the Walrus



Markoolio - Borta bra men hemma bäst



Shirley Clamp - Du är allt



Lene Alexandra - Sexy, Naughty, Bitchy me


Som ni kan se har jag världens mest blandade musiksmak! Hoffmaestro och Beatles är mina nuvarande största idoler! Har alla låtar med båda banden på datorn, mobilen och mp3n! Hoffmaestros energi när dom kör live är underbar, texterna och de flesta låtarna lika så! Beatles blev jag tvingad till att lyssna på till en början. Men efter ett tag insåg jag att de faktiskt var bra! Markoolio har jag älskat sen jag hörde första låten! Så han har följt med mig längst och hans nya låt som han släppte nu i år gjorde mitt år underbart! Har längtat aslänge efter en ny låt. Shirley Clamp har en av de vackraste sångrösterna (enligt mig) och låten Du är allt började jag lyssna på efter att jag sett filmen Hur många lingon finns det i världen? Lene Alexandra har jag aldrig lyssnat på tidigare. Hörde denna låten av slump när jag bara klickade vidare igenom internet. Och den här låten passar så sjukt bra in på mig - därför en ny favoritlåt! Jag skulle vilja lägga till minst 7 låtar till, men några vet jag inte vad dom heter och det var ju bara 5 låtar man fick lägga upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela