ett mystifistiskt paketet...

Publicerad 2012-01-19 16:38:57 i dag

Fick en avi från posten idag. Jag väntade inget paket... Tyckte det var superskumt. Men jaja, jag drog ner till Tempo och hämtade det...



hmm, vad är detta för mysko paket?

Sen kom jag på (smart som jag är) att jag vann en tävling på världens bästa blogg - LÄNK



fick en huvudkliare och en fin fin lapp.

Lappen lyder:
14 jan 2012
Hej Bianca!

Jag ber tio gånger om ursäkt för fördröjningen, hoppas inte huvudet kliat allt för mycket i din väntan.

God jul i efterskott, grattis till vinsten och tack för att du är så gullig och läser min blogg!

Puss, kram och fred på jorden,

Clara Henry
~ claraslife.devote.se

<3




brorsan tyckte det var jätteskönt. haha stackarn!



haha han är ju snygg med skägg iaf!

That's all for me now folks.

Kommentarer

Postat av: Clara

Publicerad 2012-01-19 20:38:16

Gud vad bra att det kom fram!! Och ännu bättre att det var fler än du som fick nytta av den. Lol på hunden hahah!

Postat av: Zandra - sminkblogg

Publicerad 2012-01-22 22:17:35

Sv; Angående filmkaraktär.. Jag är sååå dålig på film och har verkligen noll koll. Kan google hjälpa dig med inspiration? Där brukar jag leta när det gäller vad som helst och hittar ofta det jag söker :D Kram på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela