Don't you wish your girlfriend was a freak like me?

Publicerad 2012-03-13 11:02:29 i allt

Vilken underbar dag jag hade igår! Efter senaste inlägget träffade jag Anne och Nathalie, vi gick hem till mig en sväng och vänta på att klockan skulle gå. Sen åkte jag och Anne spårvagnen ner till norr tull och gick upp till Nicole och hämtade mitt liv - Brorsan. Sen gick vi ner till strömmen och runt där på norra sidan. Brorsan gick ner i strömmen och vadade lite. Och så skulle han dra upp rötter från botten så ner med nosen, hitta en rot, rycka och blåsa bubblor i vattnet ut näsan! Så vi garvade... Haha... Sen bort till hundrastgården, där lekte inte Cleo och Brorsan nått, men det kom in en annan hund, typ flat eller nått, som Brorsan lekte med för fullt! Och han lyssnade verkligen på henne också! Vilket han inte brukar göra... Sen gick vi hem till mig igen, duschade Brorsan och tog lite mellanmål. Sen började leken... Dom va så jävla söta när dom lekte tillsammans alltså! Sen kom mamma hem, vi åt lite mat och sen åkte Anne och jag plus hundarna. Vi lämnade av Brorsan i norr tull hos Nicole och sen så åkte jag till Jesper och hon hem till sig - för där väntade det en romantisk middag på henne! När jag kom till Jesper kollade vi klart på filmen vi började kolla på i förrgår. Även idag somna jag lite... Så irriterande att va så trött hela tiden... Tig en paus mitt i filmen och kollade på Big Brother. Sen gick vi och la oss och idag vaknade vi tidigt igen! Nu är jag på väg hem och ska fixa mig för vid två ska jag träffa min Mallan! Pözz på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela