Enligt mig.

Publicerad 2012-03-10 02:09:00 i allt

Jag sminkar mig bra. Jag dansar bra. Jag har inga fula kläder. Varför är det alltid jag som ingen kille kollar på då? Varför är det alltid mina vänner som killarna väljer? Varför blir jag alltid den fula ankungen? Ska jag behöva blondera håret? Ska jag behöva skaffa sillisar? Ska jag behöva ha klackar och klänning? Nu glömmer vi gårdagen och blickar framåt. Imorgon blir det förmodligen valåträff med Annelis valp och hennes kull + mamma + mormor. Ska bli sjukt kul! Nästa fredag är man VIP på Puls; invigning för ombyggda Puls! :D Nu sova som en stock som har ont i benen! See you tomorrow! <3

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-03-11 23:27:08

vill du bli veckans blogg? gå in på min blogg för att anmäla dig ;) lycka till hjärtat!!! <33333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela