i dont miss you dirty clothes on the floor.

Publicerad 2012-03-12 14:48:16 i allt

igår sov jag inte så länge jag hade velat. vaknade tidigt eftersom jag somnade tidigt... åkte ut till bolagret, rusta och stadium outlet med syster, svåger och mamsi. hittade nada. eller jo ett par skor, men jag har nada pengar så vill någon sponsra med 450 så är det helt ok! efter det åkte jag hem och gick ut med fiskelisken. gick en lång rask promenad, kasta lite pinne och lekte i klätterställningar. efter det gick jag hem och packade min väska och tog spårvagnen och bussen bort till jesper. där blev det pomme och kycklingrullader (och hur gör man nu rullader? jo man rrrrrruuuullar dom så klart, det hörs ju på namnet!) och sen tårta - som för övrigt var GUDOMLIGT GOD! lite kakor på det också - nyttiga klubben? japp japp jaapp! sen satte vi på filmen "the woman in black". den va bra, men inte alls lika läskig som alla säger att den va. dock är jag och jesper lite skadade på det sättet så vi blir knappt rädda längre! haha... sen så snaggade vi honom, duschade och satte på varandra. haha nej jag skoja hahahahahahaha! vi satte på nästa film "the rite". men båda va så trötta så vi somna tidigt!

idag vaknade vi också tidigt. riktigt skönt. sen upp och fixa frukost, sätta sig på balkongen och steka! fy faan va skönt det va! satt där i tre timmar typ... och så tog vi lite mer tårta - there's a party in my tummy, so yummy, so yummy yummy! sen gick vi in igen, plockade i ordning lite och sen åkte jag hem.

nu sitter jag här och äter mammas börtkullar med hamburgerdressing på och dricker mangoläsk - there's a party in my tummy, so yummy, so yummy yummy! och väntar på finaste vännen anneli! sen ska vi åka ner till nicole och hämta brorsan och gå en promenad runt strömmen med brorsan och cleo. ska bli så kul och se brorsan och cleo tillsammans! åh jag hoppas verkligen att jag kan få ta molly på foder...



bli fasansfullt rädda nurå! heirråpåerkåmppizar! <3

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-03-12 22:02:57

haha! älskar bilden så jävla snygg man får va!!!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bianca

Jag pratar om allt som händer mellan mitt högra öra och mitt vänstra ord.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela